1. ДЕФИНИЦИИ
Зборовите и изразите во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit и во овие Општи услови за користење на платформата ReBenefit ќе го имаат следново значење, освен ако контекстот не бара поинакво толкување:

1.1. „Клиент“ значи Страната, назначена како Страна од Првиот дел на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit;

1.2. „REBENEFIT“ значи Страната, назначена како Страна од Вториот дел на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit;

1.3. „Надоместок“ во смисла на овој ДОГОВОР ЗА УСЛУГА за ReBenefit е секое плаќање што го должи Клиентот кон REBENEFIT во однос на производите и услугите договорени во Анекс 1., побарани во платформата или дополнително побарани од Клиентот и испорачани од REBENEFIT;

1.4. „Датум на стапување во сила“ значи датумот на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА;

1.5. „ДОГОВОР ЗА УСЛУГА за ReBenefit“ значи договор склучен меѓу Страните, за услуги заедно со сите документи приложени кон него, како и оние изготвени во согласност со условите на овој ДОГОВОР ЗА УСЛУГА ReBenefit;

1.6. „Дополнителни услуги“ значи какви било услуги што Клиентот ги доделува на REBENEFIT во текот на Рокот, како дополнување на Услугите дефинирани во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit и кои се предмет на дополнителен договор меѓу Страните;

1.7. „Дополнителен надоместок“ значи надоместокот кој се должи на Ребенефит согласно чл. 5 во врска со дополнителните услуги;

1.8. „Давател на услуги“ значи трето правно лице, кое обезбедува услуги или производи, со кое REBENEFIT или Клиентот има договорен однос за набавка на услуги или производи;

1.9. „Барања“ ги означува соодветните спецификации, одредбите и условите на Давателот на конкретни услуги, вклучувајќи ги и оние во врска со видот, обемот, времетраењето на обезбедувањето на услугите, како и тековните промени во нив, договорени со дополнителни договори за овој ДОГОВОР ЗА УСЛУГА ReBenefit според одредбата од член 5.1.

1.10 „Индивидуални корисници“ значи физички лица, регистрирани вработени на Клиентот, на кои им е одобрен пристап до Платформата врз основа на Договорот за услуги помеѓу ReBenefit и Клиентот.

1.11 „Платформа“ значи информацискиот систем REBENEFIT за управување и администрирање на избори на план;

1.12. „Планови“ се производи и услуги нарачани и купени од Клиентот, кои потоа REBENEFIT ги нарачува и плаќа на давателите на услуги, како и такви производи и услуги што Клиентот ги купил од давателите на услуги, за кои REBENEFIT плаќа во име и за сметка на Клиентот;

1.13 „Рок“ значи периодот кога е активен ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, кој започнува од датумот на стапување во сила и завршува по истекот на договорениот период или порано во случај на предвремено раскинување на овој ДОГОВОР ЗА УСЛУГА на ReBenefit;

1.14. „Услуги“ значи активностите опишани во Платформата, а особено Услугите според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, кои се:

Re:Бенефит целосна услуга:

(i) Управување со планови: Покрај услугите наведени погоре, REBENEFIT обезбедува пристап до платформа за управување со планови. Платформата му овозможува на секој регистриран вработен на Клиентот да ги прегледа понудените планови, да бара нови, да ги менува постоечките и да ја прекине употребата на претходно бараните планови. Платформата, исто така, му дава пристап на административното лице на Клиентот да избере кои планови ќе им ги понуди на вработените и под кои услови.

(ii) „Планови за ReBenefit“: Стекнување, управување, администрација, известување за плановите обезбедени од REBENEFIT преку давателите на услуги до Клиентот и неговите вработени преку платформата. Цената и условите за користење на ReBenefit плановите преку системот се опишани во Платформата, а во иднина вклучувањето на дополнителни планови, прекинувањето или измената на условите за користење ќе се врши целосно преку Платформата и активностите на Администрацијата Лицето доделено од Клиентот ќе има сила на официјално писмено барање во рамките на значењето на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit.

(iii) „Директни планови“: Управување, администрација, известување за планови, кои Клиентот ги купил/договорил од трети лица даватели на услуги и им ги обезбедува на своите вработени преку Платформата. Во овој случај REBENEFIT ја врши функцијата на повереник за да врши плаќања на давателот на услуги на овие планови.

2. ТОЛКУВАЊЕ

2.1 Анексите се сметаат за составен дел на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit.

2.2. Дефинициите кои се однесуваат на одреден граматички род во текстот се однесуваат на сите релевантни граматички форми; еднината во текстот се однесува на множина – и обратно.

2.3. Повикувањата во овие Општи услови и во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit на какви било одредби, анекси или наслови без понатамошна дефиниција ќе се толкуваат како упатувања на одредби, анекси или наслови во овие Општи услови и во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit како што се наведени (број).

2.4. Насловите на одредбите, написите и анексите се само за лесно упатување и не треба да се земаат предвид при толкувањето на овие Општи услови и услови и ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit или неговите поединечни клаузули, членови и анекси.

2.5. Терминот „страни“ или „страна“ го означува клиентот или REBENEFIT, во зависност од контекстот.

2.6. Упатувањето на дејствие на Страна го вклучува дејството на секое лице кое ја застапува или е дел од тимот на соодветната Страна, како што е, но не ограничувајќи се на вработен, полномошник, подизведувач.

2.7. Секое несовпаѓање помеѓу поединечните документи кои се дел од овие Општи одредби и услови и ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit ќе се толкуваат во согласност со нивниот приоритет како што следува:

(i) ДОГОВОР ЗА УСЛУГА на ReBenefit;
(ii) Општи одредби и услови;
(iii) Анекси

3. ПРАВА И ОБВРСКИ НА РЕБЕНЕФИТ

3.1. REBENEFIT се обврзува да обезбеди обезбедување на Услугите опишани во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit за времетраењето на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit. Плановите за ReBenefit и директните планови се испорачуваат и извршуваат целосно од трети лица даватели на услуги и REBENEFIT е единствено одговорен за барање и одбивање на испорака на конкретната услуга.

3.2. REBENEFIT се обврзува дека при обезбедување на пристап до Платформата за време на наведениот Рок на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit, ќе ја вложи потребната професионалност и грижа за да се спроведе точно и квалитетно извршување на активностите во обезбедувањето на Услугите.

3.3. REBENEFIT се обврзува дека при обезбедувањето на ReBenefit планови и директни планови во зададениот Рок, ќе ја вложи потребната професионалност и грижа за да обезбеди точни и навремени информации за да се олесни квалитетното обезбедување на Услугите од страна на конкретниот Давател на услуги.

3.4. За време на Рокот, REBENEFIT е должен да се придржува до упатствата на Клиентот, доколку тие не го менуваат предметот на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit и/или не се мешаат во неговите оперативни активности.

3.5. REBENEFIT нема обврска да врши дејствија или да склучува договорни или други односи со трети лица во име и на сметка на Клиентот, освен оние за кои е изрично овластен во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, или во писмена форма во согласност со постапката предвидена во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit.

4. ПРАВА И ОБВРСКИ НА КЛИЕНТОТ

4.1. Во процесот на извршување на Услугите и Дополнителните услуги, Клиентот ќе обезбеди навремена помош за REBENEFIT, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на обезбедување на потребните податоци/информации што ги има Клиентот или што може да ги добие/прими само тој.

4.2. Клиентот се согласува да му обезбеди на REBENEFIT бесплатен пристап до сопствената канцеларија, вработените, системите и информациите неопходни за обезбедување на Услугите.

4.3. Клиентот се согласува да ги почитува условите и условите на секоја услуга, како и оние на платформата REBENEFIT, и се согласува дека нејзината усогласеност е предуслов за правилно обезбедување на услугите.

4.4. Со цел да ги обезбеди Услугите, чијшто опсег вклучува застапување пред трети лица, Клиентот се согласува да ги издаде потребните полномошна за оваа намена за REBENEFIT.

4.5. За плановите REBENEFIT, Клиентот е должен да ги прифати соодветните општи услови, правила или други слични барања, спецификации итн., релевантни за соодветниот план пред или истовремено со промената.

4.6. Во случај кога плановите обезбедени од REBENEFIT или управувани од REBENEFIT бараат цена да се плати лично од вработен на Клиентот, неговата исплата ја врши Клиентот во корист на REBENEFIT како дел од надоместокот. Односите меѓу Клиентот и неговите вработени се уредуваат врз основа на соодветните договори меѓу нив и не влијаат на плаќањето на надоместокот според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit.

5. НАДОМЕСТ И ПЛАЌАЊЕ

5.1. За да се избегне какво било сомневање, цената на Директните планови купени од Клиентот од трети лица даватели на услуги ќе ја определи и подмири Клиентот врз основа на договорот на Клиентот со соодветниот давател на услуги и ќе се плати директно на соодветниот давател на услуги или преку REBENEFIT во согласност со одредбите и условите на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit.

5.2. Клиентот може во секое време да му додели на REBENEFIT, во писмена форма или преку Платформата, обезбедување на дополнителни услуги. Во овој случај, REBENEFIT не е обврзан да обезбедува такви услуги, освен ако и додека не се склучи дополнителен договор помеѓу Страните во писмена форма или додека промената не биде прифатена од REBENEFIT во Платформата. Во секој случај, Страните ќе се договорат за обемот и нивото на дополнителните услуги, како и за дополнителните надоместоци што им следуваат.

5.3. Освен ако не е поинаку договорено во Дополнителниот договор според претходниот член, дополнителната награда ќе биде фактурирана и исплатена според условите на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit.

5.4. За да се избегне какво било сомневање, REBENEFIT нема да биде одговорен за штети, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на изгубена добивка, загуба на податоци и/или побарувања на трети лица во случај на неплаќање на вредноста на придобивките и поврзаните трошоци од страна на Клиент.

5.5. Во случај Клиентот да не ја исполни својата обврска навреме да го плати доспеаниот износ, REBENEFIT има право да ја прекине работата до целосното примање на фактурираните износи.

5.6. Во случај Клиентот не успее да ја исполни својата обврска навреме да ја плати доспеаната фактурирана сума според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, на соодветното достасување, REBENEFIT наплатува 1% месечна камата на износите што доспеваат на фактурата и дебитната белешка за доцнење помеѓу 1 и 25 календарски дена, и дополнителен 1% за почеток на секој следен месец на доцнење на плаќањето, сè до конечно плаќање на целосната сума.

5.7. Во случај Клиентот да не ги исполни своите обврски за плаќање според условите на договорот, REBENEFIT има право да го раскине овој Договор со известување од една недела.

5.8. Во својата улога на повереник за плаќање на давателите на услуги на Direct Plans, REBENEFIT ги плаќа добиените износи на давателите на услуги на Direct Plans најдоцна 5-тиот работен ден по приемот на плаќањето од страна на Клиентот.

6. ОДГОВОРНОСТ

6.1. REBENEFIT не е одговорен за штети, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на изгубена добивка, загуба на податоци, побарувања од трети лица, како и во случаи кога Клиентот не ги исполнил своите обврски за обезбедување информации, податоци и пристап до средства во согласност со ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit.

6.2. REBENEFIT не е одговорен според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit за штети кои не се директна и непосредна последица на прекршување на договорот, како што е повреда на личните права, губење на побарувањето или индиректна штета, како што се загуба на добивка, загуба на приход и какви било индиректни штети.

6.3. Клиентот е должен да го обештети REBENEFIT за сите трошоци настанати во врска со побарувањата на трети лица или санкциите наметнати од надлежните органи како резултат на договорно неисполнување од страна на Клиентот.

6.4. REBENEFIT обезбедува пристап и плаќање за секој план за Rebenefit, но не е одговорен за квалитетот и начинот на испорака на самиот план/услуга. Услугите и производите што го формираат секој план за Rebenefit ги обезбедува конкретниот давател на услуги на планот со правата и обврските што произлегуваат од давателот на услугата.

6.5. REBENEFIT не должи никаков надомест за директни и/или индиректни загуби и/или изгубена добивка во случај да ја прекине работата до целосното примање на фактурираните износи како што е опишано во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit.

7. ЗАШТИТА НА ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

7.1 За периодот на важност на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit, секоја од Страните може да и обезбеди пристап до личните податоци на своите вработени, клиенти или трети лица само во врска со исполнувањето на обврските од овој Договор и во целосна согласност со Законот за заштита на личните податоци. Страните се согласуваат дека во процесот на собирање, употреба, складирање, отстранување, уништување на податоци, тие ќе го почитуваат следново:

7.1.1. Сите лични податоци се доверливи информации во согласност со терминот користен во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, а Страната што ја прима нема право да ги открие;

7.1.2. Секоја од Страните е обврзана да ги користи информациите обезбедени од другата Страна само за целите на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit;

7.1.3. Ниту една страна нема да обезбеди, открива или покажува на трети страни какви било информации обезбедени од другата страна во врска со извршувањето на нејзините обврски според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, освен ако тоа не е изрично побарано од надлежен орган, во кои случаи другата страна на УСЛУГАТА ReBenefit ДОГОВОРОТ ќе биде навремено информиран.

7.1.4. Секоја од Страните веднаш ќе ги избрише, без можност за враќање, сите лични податоци обезбедени за обработка од другата Страна до 5-тиот ден од месецот што следи од месецот во кој престанале да постојат основите за нивно складирање.

7.1.5. Секоја од Страните е должна да воспостави и одржува соодветна правна и фактичка организација со цел да обезбеди усогласеност со ЗДРП во однос на личните податоци обезбедени од другата Страна.

7.1.6. Согласно ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit, страните имаат статус на „контролор на лични податоци“ во смисла на Регулативата (ЕУ) 2016/679 на Европскиот парламент и на Советот од 27 април 2016 година за заштита на физичките лица во однос на на обработката на личните податоци и на слободното движење на тие податоци и укинување на Директивата 95/46/ЕЗ – Општа регулатива за заштита на податоците (Општа регулатива). Страните ги обработуваат личните податоци потребни за спроведување на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit, во согласност со барањата на Општата регулатива за заштита на податоците.

7.1.7. Страните обезбедуваат лични податоци за нивните договорни страни, вработени и персонал, во понатамошниот текст „субјекти на податоци“.

7.1.8. Страните ќе ги обезбедат следните категории на лични податоци:

                           Имеи презиме; ЕМБГ; адреса, деловна е-пошта; лична е-пошта; телефонски број; други (во текот на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, во зависност од барањата на давателите на услуги, може да биде неопходно да се обезбедат дополнителни податоци, за кои сите Страни ќе бидат однапред информирани и чија согласност ќе биде потребна).

7.1.9. Целта на обработката на горенаведените лични податоци е да се обезбеди спроведување на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit.

7.1.10. Страните се обврзуваат да не ги користат личните податоци за која било цел освен онаа наведена во чл. 7.1.9.

7.1.11. Периодот на обработка или складирање не може да биде подолг од потребното или законски одредено.

7.1.12. Страните гарантираат дека ги презеле сите соодветни технички и организациски мерки за адекватна заштита на личните податоци во согласност со барањата на Општата регулатива, земајќи ги предвид технологијата, трошоците за имплементација и природата, опсегот, контекстот и целите на обработката, како и како различните ризици за правата и слободите на поединците. Техничките и организациски мерки се мерки насочени кон заштита на личните податоци од случајно или незаконско уништување или случајно губење, менување, неовластено откривање или пристап, особено кога обработката вклучува пренос на податоци преку мрежа, како и од сите други незаконски форми на обработка. Преземените технички и организациски мерки треба да обезбедат доверливост, интегритет, достапност и издржливост на системите и услугите поврзани со обработката на личните податоци, вклучително каде што е применливо преку псевдонимизација и шифрирање на личните податоци.

7.1.13. Страните:

(i) Гарантираат дека лицата овластени од нив да обработуваат лични податоци во врска со спроведувањето на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit се соодветно обучени и посветени на доверливост или се обврзани да ги почитуваат сите барања за заштита на личните податоци.

(ii) Подготвува и води регистри за сите категории на активности кои се бараат со Општата регулатива.

(iii) На барање на една од Страните, избришете ги или вратете ги на другата страна сите лични податоци по раскинувањето на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit и избришете ги постоечките копии, освен ако законот на ЕУ или бугарскиот закон не бараат тие да се чуваат;

(iv) Обезбедуваат пристап до сите информации неопходни за докажување на исполнувањето на нивните обврски;

(v) Немаат право да ја доверат обработката на личните податоци на друг обработувач на лични податоци без изречна писмена согласност од другата страна според ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА на ReBenefit;

(vi) Помага во комуникацијата со надлежните органи и субјектите на податоци.

7.1.14. Страните се одговорни за штетите што произлегуваат од обработката на личните податоци поради виновно неисполнување на обврските предвидени во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit или Општата регулатива.

7.1.15. Страните се единствено одговорни за обработката на личните податоци во смисла на Општата регулатива.

7.1.16. Во случај на неисполнување на обврските на една од Страните, како и во случај на прекршување на Општата регулатива за заштита на податоци, секоја од Страните има право да ја извести Комисијата за заштита на личните податоци за сторената повреда.

7.1.17. Во случај на протекување на лични податоци или друго нарушување на безбедноста на податоците според Општата регулатива за заштита на податоците, секоја Страна мора да ја извести другата Страна без одлагање. Во врска со второто, Страните се обврзуваат да обезбедат целосни и точни информации. Страните се обврзуваат да соработуваат со релевантните надлежни органи и/или субјекти на податоци.

8. РЕШАВАЊЕ НА СПОРОВИ И ВАЖЕЧКО ПРАВО

8.1. Во случај на спор и несогласување меѓу Страните, кои произлегуваат според овие Општи услови и услови или ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, или во врска со неговото спроведување, двете страни ќе се обидат да постигнат вонсудско решавање на спорот. Во случај на барање на една од Страните, претставниците на Страните ќе се состанат најмалку еднаш и ќе се обидат да го решат спорот со добра волја.

8.2. Во случај страните да не постигнат договор во рок од 30 дена од првите преговори, спорот конечно ќе биде упатен до надлежниот суд Основен граѓански суд Скопје.

8.3. Сегашното македонско законодавство ќе се применува на сите прашања кои не се решени во овие Општи услови и услови или во ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА ReBenefit.

9. ДОВЕРЛИВОСТ

9.1. За целите на ДОГОВОРОТ ЗА УСЛУГА за ReBenefit, доверливите информации вклучуваат какви било информации што едната Страна и ги дава на другата во врска со откривањето на Страната и нејзините филијали, подружници итн. („Доверливи информации“).

9.2. Страната што ја прима е должна да ги третира сите доверливи информации во најстрога доверливост во својство на повереник. Страната примател нема да продава, пренесува, објавува, обезбедува или открива на кој било начин или форма какви било информации кои се сметаат за доверливи или нивни делови на трети страни без изречна писмена дозвола од Страната која обезбедува.

9.3. Секое прекршување на клаузулата за доверливост ќе предизвика значителна штета на Страната што ја обезбедува и ќе и даде право да се обрати до надлежниот суд за да го заштити својот правен интерес.